edwinensylvia.reismee.nl

Welkom op onze reissite

Hallo en welkom oponze reissite,

We hebben het er al eens eerder over gehad, maar nu hebben we echt de knoop doorgehakt en besloten om het te gaan doen:een lange rondreis maken(6 maanden door Azië is het geworden)!

We hebben natuurlijk allebei werk, duswe konden niet zomaar weg. Sylvia heeft onbetaald verlof gekregen (super natuurlijk) en Edwin heeft na overleg op zijn werkbesloten ontslag te nemen. Een grote stap dus.

Om ons streven te halen, dat is 1 juli vertrek, moeten we in korte tijd aardig wat regelen en uitzoeken. Daar zijn we nu dan ook druk mee bezig. We hebben globaal al een route (China, Viëtnam, Laos, Cambodja, Kuala Lumpur, Borneo, Australië, Nepal en India), en we hebben ook eindelijk de tickets geboekt, wat wat langer duurde omdat Sylvia nog een nieuw paspoort moest aanvragen. 30 juni om 21.20 uur is het zover, dan vliegen we van Dusseldorf naar Shanghai!!!Tijdens de reiskan er natuurlijk van alles veranderen, we moeten alleen 16 december in Mumbai (India) zijn voor de terugvlucht.

Het belangrijksteis dus geregeld, maar nu nog een visum voor China, vaccinaties, een rugzak en zo zijn er vast nog meer dingen te regelen in die anderhalve maand

Surprised
dat we nog hebben. Maar dat maakt het er natuurlijk niet minder leuk om, hooguit wat stressvoller, maar goed we hebben dan natuurlijk wel een superlange vakantie in het vooruitzicht
Wink

Deze website is de plaatswaar we iedereen op de hoogte blijven houden van onze belevenissen in het verre oosten. We zullen hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen.En via de kaartkan je altijd zien waarwe zitten.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Natuurlijk vinden we het erg leuk als je eens (of vaker natuurlijk)een berichtje achterlaat.

Groetjes,

Edwin en Sylvia

Lim

Hey,

Ik had al gehoord dat jullie een half jaar weg gingen. Goede keuze hoor :) nu kan het nog.

Tot snel

Kus

Ellen

Leuk leuk leuk!

Matthijs

Dat wordt de Wii weer brengen =]

Ingrid

zal jullie zeker missen :-( maar wens jullie heel veel plezier....
kus

Chris en Merel

Hey Eddepet en Sylvia!

Mooi man dat jullie gaan reizen! tot snel misschien!

groetjes Merel en Chris

marijke

hey!
Hartstikke leuk joh!!Veel plezier!we gaan jullie verhalen volgen :) x marijke tom en sam

Janny

Heel leuk - wij reizen via de website - mee!

Romy

Hoi Edwin en Sylvia,
Leuk dat jullie zo lang op vakantie gaan, geniet ervan.. Ik leef met jullie mee, hoop vele foto en verhalen te lezen op de website.. Maak er een mooie tijd van!!
Heel veel plezier!!

Dikke kus,
Romy

Ook van papa en mama

ria

Wat een groot avontuur gaan jullie tegemoet, ik heb wel zin om mee te gaan. het lijkt me fantastisch. ik wens jullie veel plezier. gr. ria