edwinensylvia.reismee.nl

Eerste overnachtingen al geboekt...

Hoi allemaal,

We zijn nu een kleine maand verder en hebben al de nodige zaken geregeld voor onze rondreis, tijd voor een update!

Zo zijn we voor van alles en nog wat gevaccineerd en we hebben er nog één te gaan (tja... je moet er wat voor over hebben). We zijn ook Lariam (malariapillen) aan het proberen, om te kijken hoe we er op reageren. Tot nu toe hebben we nog steeds zin in onze reis, dus nog geen depressies

Wink
. Edwin kijkt nu elke ochtend extra goed in de spiegel of hij niet kaal wordt van die pillen, omdat haaruitval ook één van de bijwerkingen is
Tongue out
!

Naast de gezondheidsmaatregelen hebben we ook de eerste viernachten in Shanghai geboekt. We komen om half 12 's nachts aan, dus het leek ons wel prettig om dan al zeker te weten dat je een bed hebt voor die nacht. Vandaag hebben we de visumaanvragen voor China en Viëtnam op de post gedaan. De andere visa regelen we tijdens de reis wel. Ook hebben we net Chinees geld besteld.

Nu rest ons nog (steeds) het aanschaffen van een rugzak. Uit betrouwbare bronhebben we vernomen dat je betereen tasmet wieltjes kan meenemen, omdat je je anders een breuk tilt. (Merel en Chris, bedankt voor deze en alle anderetips, erg handig dat jullie ons voorgaan

Wink
). Alleen vindt Sylvia dat de 'romantiek' van het backpacken hierdoor een beetje verdwijnt, tja een rugzak hoort er toch bij! Maar goed, we moeten natuurlijk ook praktisch denken, dus zoals het nu lijkt gaan we op zoek naar iets met wieltjes en een goede dagrugzak. Misschien ook wel net zo handig!

Binnenkort maar eens winkelen en dan datkopen wat we nog nodig zijn, dan zijn we helemaal klaar voor de reis.

Nog een maandje te gaan en dangaan we het avontuur tegemoet, spannend!!!

Tot de volgende keer!

Groetjes,

Edwin en Sylvia

Gert

Edwin,

Ben je kaal aan het worden. Lars en Jan Jaap horen jullie dat ik denk dat we bij terugkomst een tractie krijgen op spareribs en dat nog wel binnen een halfjaar. Terwijl de weddenschap toch was afgesloten voor een evaluatie pas over een jaar:)

Nou hebben wij weer even geluk.

Ennuh Sylvia die rugzak met wieltjes gewoon doen:) Ik neem ook gewoon mijn koffer mee is wel zo handig haha.

Groetjes en tot snel Gert

Jan Jaap

Ben wel weer toe aan een portie spareribs ;)

hilde

Hey,
superleuk joh, dat jullie dit gaan doen!
Voor het geval we elkaar van tevoren niet meer spreken; heeeeeeel veel plezier gewenst!
Groetjes Hilde

Martijn & Lucinda

Hey luitjes.....

Over de romance van backpacken gesproken... ik heb nog wel een lowe alpine rugzak (zo'n goeie grote)... is nog erg nieuw en in goede conditie... die mag je van mij wel gebruiken?!?? of neem hem ff mee als we naar jullie toe komen.

Jaja de tijd vliegt voorbij..

Groetjes van ons

Christian

Hey dudes,

Nog maar een paar nachtjes slapen. Spannend hoor! Koop trouwens even een netbookje in NL. Hier zijn ze niet goedkoper!! Overal wi-fi hier, is handig!!

Niek en Alice

Ohhhh......

Morgen gaat het beginnen!!!

Heel veel plezier, geniet er van en doe ook voorzichtig

Grtz Niek en Alice